söndag 30 mars 2008

Datanörd

Hej hej!

Ännu en helg har sprungit förbi och imorrn är det jobb igen. På torsdag ska vi ha föräldrafika. Och då tänkte vi visa upp min powerpont presentation från 6-årskören. Så nu måste jag skynda på lite med den! Fast jag har inte så mycket kvar, bara musik. Har preicis varit inne på Multimediabyrån och hittat lite musikstycken som kan vara användbara. Att förbereda presenationer som denna tar verkligen otroligt mycket tid, har nog suttit en 10 timmar med presentationen hittills. Och när den väl är klar är det dags att sätta igång med nästa it projekt, dvs arbetet med bondgårdsdjuren tillsammans med barnen. Mycket tid tar det, så det är tur att jag tycker det är så kul! Jag har blivit en riktig datanörd. :)

Det får vara allt för idag! Tjingeling!

Inga kommentarer: